3 Aralık 2009 Perşembe

Pasta Arayışları...

Oğlumun doğum gününde sürdürdüğümüz pasta arayışını anlatmak isterim bugün sizlere.

Efendim bizim küçük bey tutturdu illa da okulum da doğum günümü kutlucam diye. Biz de memnuniyetle kabul ettik. Yalnız bir şey varki evde anneanne, babaanne ve dedelerde görmek ister torunlarının 4. yaş gününü ne de olsa her iki tarafında ilk torunu.

Bu yıl oğluma iki tane yaş günü yaptık biri kreşte arkadaşlarıyla, diğeri evde aile arasında. Bunun için de iki kere pasta telaşı sardı bizi. Pastane pastane dolaştık hem beyimizin zevkine hem de cebimize uygun pasta bulabilmek için. Derken küçük bey trenli bir pasta beğendi. Öyle çok gösterişli bir pasta değil. Sade kremşanti kaplanmış pastanın üzerine tren maketi koymuşlar;ama fiyat böyle bir pasta için oldukça fazlaydı. Neyseki pastanın aynısını yarı fiyata bulduk. (Bu piyasayı da anlayamıyorum. Aynı pasta, aynı firma tarafından yapılıyor; ama farklı pastanelere dağıtıldıktan sonra herkes istediği fiyata satabiliyor. Haksız kazanç elde etmek isteyenler bu fırsatları kaçırmıyor.)

Yukarıdaki fotoda pastane mamülü olan pastayı görüyorsunuz.

Biz okuldaki doğum gününü atlatmıştık;ama bir de ev için hazırlık yapmamız gerekiyordu. İki gün sonra da evde kutladık fakat bir farkla; bu kez pastayı ben yaptım. Valla kendim yaptım diye demiyorum ama tadı diğerinden daha güzel oldu. Görünüş olarak biraz çakma :) oldu ama tadı gerçekten daha güzeldi. içinin kreması olsun, muzu olsun pastane pastasına 5 basardı. Eee benim kıt malzemelerimle anca bu kadar oldu şekli napalım..:)


Bunlarda Utkum'un 4. yaş günü hatıraları:

Utku Bey aile büyükleriyle:) : babaanne ve dede


anneanne ve dedesiyle



veeee...... bizimle..... canım oğlum iyiki doğdun... iyiki varsın... iyiki seni doğurmuşum.

2 yorum:

  1. canım oğlunun yeni yaşı hayırlı olsun inşallah.benimde iki tane çocuğum var bir kız bir oğlan.Daha nice mutlu senelere,hayırlı bir evlat olur inşallah

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım. Allah bağışlasın cümlemizin evladını.. onlarla hayat daha güzel..

    YanıtlaSil