26 Aralık 2009 Cumartesi

Mozalik Pasta :)

Oğlumun deyimiyle Mozalik pasta. :) Çok basit. Hemen herkesin bildiği bir pasta bu. Ama yapılışı kişiden kişiye değişiyor. Hem lezzetli hem yapması çok kolay. Gelelim benim tarifime:

Malzemeler:
1 paket pötibör sade bisküvi
1 paket pötibör kakaolu bisküvi
3,5 su bardağı süt
1 paket kakaolu puding
Üzeri için dövülmüş fındık veya hindistan cevizi

Yapılışı:
Öncelikle pudingi sütle pişiriyoruz. Ocaktan aldığımız pudingi bir kakaolu bisküviye, bir sade bisküviye sürerek arka arkaya gelecek şekilde yapıştırıyoruz. En sonda tencerede kalan pudingi pastanın her yanına sıvıyoruz. Üzerine de fındıkları döküp 2 saat kadar dolapta bekletiyoruz.

İşte bu kadar pastamız hazır. Denemek isteyen herkese tavsiye ederim. Benim yaptığım ve en sevilen pastalarımdan biridir.
Afiyet olsun...

1 yorum:

  1. canımcım ben face booka yeni üye oldum beni fatma diye biri eklemiş tanımadığım için kabul etmedim senmiydin şimdi aklıma geldi eğer sensen yine ekle lütfen.

    YanıtlaSil