3 Aralık 2009 Perşembe

Bayramı da Bitirdik, Şimdi Çalışma Zamanı

Bayramdı, gezmekti derken bir bayramı da geride bıraktık Allah'ın izniyle..

Bende oğluşumu okula gönderip, geçtim pc'min başına ve başladım çalışmaya..Bu arada bir kaç yeni bloğa da takılmaya başladım, eşarp ve tesettür modasıyla ilgili. Bunlardan ilki turkuazesarp.blogspot.com, diğeriyse babyh23.blogspot.com Çok hoşuma gitti doğrusu her iki site yazarlarına da teşekkür ederim. Onlardan çok yararlanacakmışım gibi görünüyor.

Bu arada size geçen yazımda kilolarımla olan mücadelemi anlatmıştım yavaş ilerliyorum pek bir gelişme yok.. :( :(

Ayrıca size bahsettiğim 3 kitaptan 2'sini bitirdim. Umut ve Kayıp Gül. İkisi de çok güzel akıcı kitaplar tavsiye ederim. Sırada Can Parçası var ona da bugün başlıycam şu işlerimi bir halledeyim..

Neyse şimdilik bu kadar sonra devam edicem...
Daha çok çalışmam lazım çoooookkkk....

3 yorum:

  1. canım çok incesin teşekkür ederim :) adımı görmem hoş bi sürpriz oldu..akşam yorumunu onayladıktan sonra geldim fakat sorun vardı yorum yazamamıştım şimdi baktım hallolmuş :)
    bende bir dönem evden çalışmıştım sana kolay gelsin sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım seni ilkayın bloğundan gördüm ve izleyicin oldum benimde biraz kilo derdim var daha doğrusu göbek diyelim. Kitap okumak çok güzeldir, İpek Ongun'un kitaplarını da tavsiye ederim zevkle okuyabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. ikinizin de güzel dilekleri için teşekkür ederim. doğrusu bana da hoş bir sürpriz oldu..çok sevindim :)

    YanıtlaSil