23 Kasım 2009 Pazartesi

Hayat okuyarak daha güzel...

Hafta sonu oğlumla birlikte annemlerdeydik. Hoş, güzel bir hafta sonu geçirdik. Bu arada bizim küçük afacanda cuma günü okulu astı :) Çünkü yavrumu anneannesinin evinden almayı unuttular. Bu durum bizimkinin işine geldi tabii. Ayrıca geçen hafta heyecanla ve beğenerek bir kaç kitap aldım. Uzun zamandır şöyle doyasıya kitap okumak istiyordum ama okuyamıyordum. Neyseki aldığım kitaplar beni doyuracak gibi.

İlk kitabım: U
mut Hayat Akan Bir Sudur.. çıktığı günden beri almak istediğim bir kitap. 'Veda' kitabının devamı. İyiki de almışım başlayalı az bir zaman oldu ama çok az kaldı . Çok sürükleyici zaten Ayşe Kulin'in üslubunu çok beğeniyorum. Neredeyse bütün kitaplarını okudum. Okumadığım kitabı çok az.

İkinci kitabım: Can Parçası Hz Fatıma. Epeydir merak ettiğim bir diğer kitapta bu. Peygamber Efendimiz (s.a.v.) 'in kızını ve benimde adını taşıdığım yüce insanı daha yakından tanımak istdim. Bakalım elimdeki bitsin başlıycam bu kitaba da.


Üçüncü ve son aldığım kitap ise: Kayıp Gül. Bu kitabı geçenlerde bir kanalda kitap tanıtımı yaparlarken duydum. Almak istedim. Kitaplarımla ilgili yorumlarımı okudukça size de bildireceğim.

İşte insan bir kitap alınca bu kadar sevinir herhalde. Çocuk gibi; ama eminim kitap kurtları beni anlayacaklardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder